Výmena a vrátenie
  Späť na úvod

Najdôležitejšia je pre nás Vaša spokojnosť. Nebojte sa tak nakupovať. V prípade, že tovar nesplní Vaše očakávania, jednoducho nám napíšte a dohodneme sa na výmene či vrátení peňazí.

V tejto sekcií nájdete postup pri vrátení a reklamácií tovaru. Všetký výmeny, vrátenia, a reklamácie tovaru sú riešené podľa všeobecných obchodných podmienok. Preto ich zbytočne neodkladajte, lebo na všetky sa vzťahuje časová lehota. Po jej uplynutí nemusia byť vyriešené.

 

1) Poškodenie tovaru počas prepravy

Ak máte podozrenie, že sa tovar poškodil počas prepravy, pošlite nám bezodkladne fotografiu balíku, aj poškodeného tovaru na email info@sportzone.sk. Do emailu priložte vyplňený reklamačný protokol. Budeme Vás ihneď kontaktovať späť s informácami o ďalšom postupe. Email je nutné odoslať do 24 hodín, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

 

2) Poškodenie tovaru počas 24 mesiacov od zakúpenia

Poškodil sa Vám tovar nap. vplyvom slnka? Pošlite nám email aj s fotografiami poškodeného tovaru na info@sportzone.sk. Do emailu priložte aj vyplnený reklamačný formulár. My Vás budeme kontaktovať späť s informáciami o ďalšom postupe.

 

3) Nespokojnosť s tovarom

Nepasuje Vám veľkosť objednaného tovaru, alebo jednoducho nie ste spokojný s objednaným tovarom? Pošlite nám ho späť, a my Vám vymeníme veľkosť, prípadne vrátime peniaze. Napíšte nám informatívny email, my Vám obratom napíšeme presný postup. Do emailu priložte aj vyplňený reklamačný formulár. Tovar bezpečne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Nezabúdajte pri vrátení tovaru je potrebné, aby mal originálny obal, všetky vysačky, prípadne priložené dokumenty. Taktiež tovar nesmie byť poškodený.

Po vrátení tovaru sa Vám ozveme, a podľa dohody Vám tovar zameníme, prípadne vrátime peniaze.

 

4) Doručenie chybného tovaru

Bol Vám doručený iný produkt, ako ste si objednali? Zašlite nám fotografiu doručeného tovaru na email info@sportzone.sk. Do emailu priložte vyplnený reklamačný formulár. Budeme Vás obratom kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe.

 

5) Chýbajúci tovar

Chýbal v balíku tovar ktorý ste si objednali? Pošlite nám informatívny email, a my sa Vám obratom ozveme s informáciami, prípadne ďalším postupom.

 

 

Pre detailnejšie informácie navštívte stránku s našími obchodnými podmienkami.

Dokumenty na stiahnutie